بـــــــــــــــــــــرو

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

بـــــــــــــــــــــرو

بیشتر از این تو به من دروغ نگو....بد تموم شد دیگه بدترش نکن

غصه کم نمیخورم گریه نکن ....غصه هامو دوبرابرش نکن

ازیه جایی ضربه خوردم که هنوز نتونستم باخودم کنار بیام....عشق تو تجربه شد و بعد از این دیگه از لاک خودم در نمیام

این مرده عاشقو ساده و صادقو این آیینه ی دقو تنها بذار برو ....دل دیوونمو ویروونه خونمو بلای جونمو تنها بذار برو

نگو که این ارتباط ساده بودعذره بدتر از گناهه منطقت ...خودتو به خواب نزن پاشو ببین که چیکار کردی با مرده عاشقت

تو رو بخشیدم و نفرین میکنم خودمو به جرمه عاشق شدنم....ساده بودم سادگی کردم برو ساده نیست ولی ازت دل میکنم



نظرات شما عزیزان:

مینا2000
ساعت20:30---19 اسفند 1392
چه دنیای ساکتی دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمیکند به گمانم همه شکسته اند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:,ساعت 12:51 قبل از ظهر توسط EA=KHIYANAT |