گـــــــریـــــــه

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

گـــــــریـــــــه

حال وهوام حال و هوای گریست  گریه کنم شاید که آروم بشم....درد و غم و غریبی کاره منه تا وقتی که بی تو نفس میکشم

چه قدر باید گریه کنم تا یه روز درد وغمو غریبی یادم بره....چه قدر باید تو بی کسیم بسوزم تا لحظه های بی کسیم بگذره

هوای بی تو بودن هوای داغ و درده.... با این که سردی اما دلم هواتو کرده

بدون تو زندگیم غیره عذاب و غم نیست.... دارم میمیرم اما عینه خیالتم نیست

اگه یکی مثه من عاشق باشه میفهمه که چه حال  وروزی دارم....اهای قراره روزه بیقراری کجایی که سر اومده قرارم

حتی اگه دنیا تو دستام باشه بدون تو دنیا به کام من نیست....نام و نشون من خبر نداری  بدون تو چیزی به نام من نیست



نظرات شما عزیزان:

آوریل
ساعت20:47---24 فروردين 1393
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست

این نگاه را برایت آرزو میکنم

خیانت داداوبلاگت عالی بودهمیشه موفق باشی


مینا 2000
ساعت20:51---19 اسفند 1392
بعضیها گریه نمیکنند اما از چشمانشان معلوم است که اشکی به بزرگی یک سکوت گوشه چشمشان به کمین نشسته
جیجرتو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:,ساعت 12:57 قبل از ظهر توسط EA=KHIYANAT |