رفتی

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

رفتی

تو بی هوا رفتی بدون تو ام هوای  این روزا چه قدر نفس گیره....ببین و باور  کن که عاشق عطرت نفس نفس بی تو با غصه درگیره

یه عاشق ذارم خودت بگو دیدی یه عاشق ذاری به این پریشونی....پر از غم و دردم به خاطره دوریت منو مداوا کن فقط تو میتونی

رفتیو زندگیم از درد و غم پره....میدونی عشقه من از چی دلم پره

من موندم و همین تکراره داغ و درد.... افسوس  گریه هم کاری واسم نکرد

دیروز عاشقو امروز چی شدی ....دستامو پس زدی پا بنده کی شدی

حالا رو عکسه تو با چشمای خیس ....هی دست میکشم دسته خودم که نیست

منم که دور از تو به یاده چشم تو همیشه غمگینم اسیر تشویشم ....با این همه غصه تو اوج تنهاییم چه جوری میتونم دوباره اروم شم

از این همه تکرار از این همه کابوس از این همه گریه به پای تو خستم....تو شاد و مغروری منم یه افسرده نه جای من هستی نه جای تو هستم

 



نظرات شما عزیزان:

زری طلا
ساعت17:09---6 فروردين 1393
سلام دایی جون خوبی کجایی تو نیستی خاله رو تنها گذاشتی توروخدا بیا دیگه

مینا2000
ساعت21:08---19 اسفند 1392
چقدر متفاوتن ادمها عشق برای یکی دلتنگی وبرای دیگری سر گرمیست ♥♥♥سلام داداشه گلم امیدوارم حاجت دلت با حکمت خدا برایت یکی باشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:,ساعت 1:11 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |