یــــلــــدا

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

یــــلــــدا

یادم میاد وقتی  عاشق  شدم کی بود.....از اخر پاییز تا اول  دی  بود

تو بودی و عطرو بارون و زیبایی....چشمای روشن با موهای  یلدایی

ما زیره یک چترو عطره تو شد عطرم....حالا از اون روزا دیوونه ی چترم

افسوس و صد افسوس اون خاطراتم رفت....از  پیشه من رفتی  حتی صداتم رفت

قرصای اعصابو لیوان بی  آبو سنگینیه خوابو یلدای تنهایی

اشکای تسکینو اهنگه غمگینو این خواب سنگینو یلدای تنهایی

لب هات اناری سرخ با من اناری کال....غمگین و بی روحه یلدای این امسال

از موی تو وقتی دستای من کوتاست....هر شب شبه درده هر شب شبه یلداست

من موندم و یاده اون عشق رویایی....من موندم و چترو صد سال تنهایی

با این که تو این عشق تنها و دلگیرم....از اولش بودم تا اخرش میرم



نظرات شما عزیزان:

مینا2000
ساعت17:24---11 اسفند 1392
لایک داداشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 2:4 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |