حـــــــســــــرت

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

حـــــــســــــرت

تو رو داشتم ولی  تو خواب بودم....کنارم بودی  اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری.... تو رو میدیدم اما کور بودم

نمیذاشتی بفهمم گریه هاتو .نمیخواستی دلم آشوب باشه....همه چیرو خراب کردم میدونم.تو میخواستی همه چی خوب باشه

حواسم پرته دنیای خودم بود نمیدیدم چه قدر بی تاب بودی....تو رو داشتم ولی تو خواب بودم نفهمیدم چرا بی خواب بودی



نظرات شما عزیزان:

اجی جونت
ساعت16:48---9 اسفند 1392
بی نظیر بود خخخخخخخ
پاسخ:فدات عزیز


IHKD
ساعت15:21---9 اسفند 1392
عالی بود
پاسخ:فدات عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 2:18 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |