کـــــوه

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

کـــــوه

گاهی دلم مثله فرهاد غمگینه....تلخ ترین رویام رویای شیرینه

یادش تو قلبم هست وقتای دلتنگی....راهی ندارم جز اشکای دلتنگی

شیرینه من تا بود دنیا همین جا بود...توی نگاه اون دنیا چه زیبا بود

از وقتی که اون رفت حال  من اینطور شد...رویای شیرینم دور از تصور شد

فرهاده شیرینم همون شیرینه بی فرهاد....اون که رو من چشماشو بستو دل به دنیا داد

دنیای بی فرهاده اون آرومو شیرینه....بیچاره فرهادی که شیرین رو نمیبینه



نظرات شما عزیزان:

فردین
ساعت16:38---22 اسفند 1392
سلام وبت خوبه اگه تمایل به هم کاری داری بخبر جونم من از عکسات با اجاز خودت تو وبم اسفاد میکنم
سلام قربونت داداش صاحب اختیاری


نفس20
ساعت16:08---15 اسفند 1392
لایک داداشییییی خیلی خوبن
پاسخ:فدات عزیز


رز
ساعت16:42---9 اسفند 1392
منم گاهی ===دلم غمگینه مث فرهاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 2:55 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |