نــــــــفـــــریــــن

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

نــــــــفـــــریــــن

روزای خوبی بود تنها کسم بودی....دل واپست بودم دل واپسم بودی

روزای بعد از تو تنها کسم غم شد ....هر لحظه تنهایی هر لحظه ماتم شد

مثه درختی زرد میخشکم از ریشه....این زندگی بی تو کی زندگی میشه

با دشمن من دوست با عشق من دشمن....نفرین به دل دادن نفرین به دل کندن

از پیشه من میری دستاشو میگیری از عشق میمیری

اصــــــــلا حــواســـت نــیــســـت

بی تو نگام گـــــریــــــه.... رنگ صدام گـــــریــــــه....تو خنده هام گـــــریــــه

اصـــــــــــلا حـــواســـــــت نـــــیــــســــت

از نامه دوریت من خط به خط گریه ....با تو فقط شادی با من فقط گریه

وقتی که دلتنگم بارونو میفهمم....اندوهه چشمای گریونو میفهمم

تو با یقین رفتی گفتم مردد رفت.... از زندگی بی تو تا مرگ باید رفت

من از همه دلگیر من تو جوونی پیر.... تقدیره من اینه نفرین به این تقدیر

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت16:41---9 اسفند 1392
وای که چقد متاسف شدم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 3:22 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |