بــــرگـــــشــــت

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

بــــرگـــــشــــت

دارم راه برگشتو گم میکنم ....به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی... بگو از کدوم جاده سمتت بیام

من این روزا حال و روزم بده به هر کی که شد غیره تو رو زدم....فقط از یه دنیا تو موندی برام مبادا تو هم رو بگیری ازم

باید راهی سمته تو پیدا کنم که این تنها راه نجات منه....میترسم یه روزی به سمتت بیام که پلهای پشته سرم بشکنه

میدونم میتونم که پیدات کنم میدونم دل من به این دل خوشه....من هر جای دنیا برم باز هم یه حسی منو سمته تو میکشه



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت16:37---9 اسفند 1392
لاییییییییییییییییک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 3:46 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |