قــــــفــــس

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

قــــــفــــس

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده....از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه....مثه آرامشی هستم که نزدیکه یه طوفانه

من از روزای دور از تو از این تکرار بیذارم....من انقدر تو قفس بودم که از دیوار بیذارم

میخوام گم شم تو رویایی که حسه بودنت باشه....تمومه عمره من صرفه تماشا کردنت باشه

منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره....پیش من باش قلب من از نبودت بیذاره



نظرات شما عزیزان:

اجی جونت
ساعت16:35---9 اسفند 1392
لایک داری داداشی جونمممممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 4:12 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |