غـــــــــــــــــــــــــــــــــم

♥خیانت♥حسرت♥عشق♥نفرت♥

شعرای خواننده های محبوبم و جمله های عاشقانه

غـــــــــــــــــــــــــــــــــم

حالمان بد نیست کم غم میخوریم....!!!

کم که نه ...

هر روز کم کم میخوریم!!!

آب میخواهم سرابم میدهند...

عشق میورزم عذابم میدهند...

من نمیدانم از کجا رفتم به خواب؟؟

از چه بیدارم نکردی آفتاب؟؟؟

بعد از این با بی کسی خو میکنم.

هر چه در دل داشتم رو میکنم!!!

خنجری بر قلب بیمارم زدند.

بی گناهی بودم دارم زدند...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مینا 2000
ساعت17:38---11 اسفند 1392
همه درها اگر بسته در قصر خدا بازه............بگو یا هو یاعلی مولا علی مولا سبب سازه ♥♥

تبسم
ساعت15:17---11 اسفند 1392
جونم دس مریضا واقعا عالیه پسندیدم دوست دارم عزیز دلم.
پاسخ:فدات اجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 5:0 بعد از ظهر توسط EA=KHIYANAT |